سبک های لوکس و جدیدبرای ساخت میزکار
نوشته شده توسط : adorn

سبک های لوکس و جدیدبرای ساخت میزکار: دفتر کار وکیل یا مدیر، اتاق مطالعه یک دانشجو و... هرکدام از الگوی طراحی دکوراسیون خاصی را می پسندند که با انتخاب میز کار چوبی و ترکیب رنگ خلاقانه تکمیل می شوند. اسپرلوس دکور تولید کننده انواع صندلی و میز کار چوبی شما را در انتخاب دکوراسیون اتاق کارتان راهنمایی می کند. با ما همراه باشید.

دکوراسیون اتاق کار و ساخت میزکار

یکی از المان های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در تمام بخش ها، رنگ زمینه یا رنگ اصلی است که در آن فضا استفاده می شود. همانطور که می دانید این گروه اتاق ها گزینه ای به نام تمرکز و آرامش را در صدر مهم های دکوراسیون داخلی خود دارد پس انتخاب و ترکیب رنگ، استفاده از ابزار و لوازم مورد نیاز بایستی هوشمندانه اجرا شوند. ایده های مدرن و شیک که در ادامه مشاهده می کنید هرکدام پیشنهادی مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق کار و مطالعه در منزل و یا محیط خارج از منزل هستند.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

شما می توانید انواع میز کار را در ابعاد و اندازه های مختلفی و طرح ها ی متنوع سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.





:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون،خرید میز،خرید کتابخانه،ساخت تی وی ست،ساخت کتابخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: